terug op de tour - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Susanne Moret - WaarBenJij.nu terug op de tour - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Susanne Moret - WaarBenJij.nu

terug op de tour

Blijf op de hoogte en volg Susanne

17 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Ik ben de tel van de dagen kwijt maar dat maakt nu ook niet meer uit. Gisteren met een Glenorchy tour oftewel Lord of the Rings tour mee geweest. Glenorchy zelf is een heel klein boeren dorpje met een schattige bibliotheek en voor de rest niets. De omgeving aan de andere kant is prachtig. Onderweg krijgen we leuke feitjes over waar de acteurs verbleven en waar verschillende scenes zijn opgenomen. Zo heeft Peter Jackson een complete camping ontruimd voor de olifanten scene, door alle campeerders in te huren als extra's. Het was er super mooi en heb weer een aantal mooie foto`s kunnen maken. De volgende dag is alweer mijn laatste dag en dit word een luier en inpak dag. Ik ben niet de enige die lui is en met een paar mensen hangen we een beetje rond de hostel. Ik wilde naar het park maar ben zelfs daarvoor te lui. Rond een uur of drie weet ik eindelijk mezelf op te pikken en de 2 min naar het park te lopen. Het is wederom schitterend weer en het is druk. Ik vind een plekje in de schaduw en probeer mijn boek uit te lezen. Is niet gelukt. In Queenstown is een hamburger die je moet hebben gegeten als je in Queenstown bent. Dit besluit ik dan maar te doen. Ik had al gehoord dat ze groot waren maar zo groot!! Een compleet dinerbord was ermee gevuld. Heb hem helemaal op, maar was er misselijk van.

Vandaag weer op de bus. De tas is gepakt; nog een paar laatste boodschapjes en dan ga ik er weer vandoor.

  • 18 Februari 2013 - 01:03

    Kim:

    Superleuk Susanne! Ik lees je blogberichten nog steeds met veel plezier :) We denken met z'n allen aan je!
    Have fun, be safe! Kijk uit voor Wargs en Uruk-Hai's.

  • 18 Februari 2013 - 13:09

    Arie En Sjany.:

    Bonjour Suus,

    Nu voor jou dus bonne Nuit ,ja bij jou is het alweer Dinsdag .
    Stom eigelijk dat wij nog in de Maandag hangen .
    Maar in ieder geval nog ruim 2en halve week te gaan.
    Ja en dan begint straks ook voor jou weer het

  • 21 Februari 2013 - 16:07

    Die Andere Moeder:

    Zoooo meisje, het schiet op he, word je niet bang dat het straks ineens op is? soms kun je zo genieten , en dan ineens sta je weer op het vliegveld op weg naar huis.
    Maar wat beleef je veel joh en zoveel dingen te zien, geweldig. Ik lees je stukjes met veel plezier en een fotosessie als je straks terug bent is een must he.
    Dikke knuffel uit Rotterdam

  • 22 Februari 2013 - 17:47

    Oma En Opa:

    Hallo lieve suus
    Gelukkig weer on tour gezellig.
    Bedankt voor je telefoontjes,het was fijn je stem weer eens te horen.
    En ook dat het goed gaat.Geniet er nog van zullen blij zijn je weer te zien groetjes opa en oma

  • 23 Februari 2013 - 22:08

    Arie En Sjany.:

    Bonjour Suus,

    Het is weer Morgen bij jou en Zondag,je ligt vast nog wel op één oor denk.
    Nu Hans ,onze toekomstige achterbuurman zei nu toen ik in Nieuw Zeeland was had ik koud weer.
    Dus wees maar blij dat je al zoveel mooi hebt gehad.

    Ja het gaat nu opschieten hoor ,een ruime week ,en je bent á la Maison .
    Nu ik denk dat je aardig wat te vertellen hebt ,en je hebt ook zoveel gedaan en meegemaakt.
    En dan maak je weer de lange reis naar huis ,maar in plaats van de warme zon ,misschien nog sneeuw?

    Nu we hopen dat de laatste week maar lekker lang mag duren ,en geniet nog maar van.
    Straks gaat het solliciteren weer beginnen ,en hopelijk vindt je snel een fijne baan .

    Bisous á Nous

  • 24 Februari 2013 - 13:50

    The Beauty And The Beast:

    Sus you' re the greatest.

  • 27 Februari 2013 - 12:16

    Jan:

    Suus we houden het kort:

    "Don't count the days, but make the days count".

    Wij zouden eraan toe willen voegen: "Pas wel op je tellen" ;-)

    Een Hamburger is alleen in Duitsland te verteren, had dan ook een KIWI genomen.

    De hartelijk groe(n)ten (en kiwi's) Jan en Josan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Susanne

Actief sinds 05 Jan. 2013
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 7005

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 04 Maart 2013

New Zealand

Landen bezocht: